نسل کشی در غزه ادامه دارد | حملات مقاومت علیه پایگاه‌های اشغالگران

نیروهای اشغالگر برای دویست و هشتاد و هفتمین روز متوالی به جنایت نسل کشی در نوار غزه ادامه می‌دهند و خانه‌های ساکنان آن را هدف قرار داده و زنان، کودکان و افراد مسن را نادیده می‌گیرند این در حالی است که مقاومت نیز به حملات خود علیه اشغالگران ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، بعدازظهر امروز بر اثر بمباران ۲ منزل مسکونی در مرکز و جنوب نوار غزه تعدادی از شهروندان شهید و زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره در غزه گفت: بمباران منطقه مرکزی نوار غزه از صبح امروز-جمعه- توسط دشمن صهیونیستی ۴۰ شهید و دهها مجروح برجای گذاشت.

این خبرنگار افزود: از بامداد امروز در حمله به سه منزل در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۲۰ تن به شهادت رسیدند.

بیمارستان العوده در النصیرات در بیانیه‌ای از انتقال ۹ شهید شامل سه کودک و چهار زن و ۱۰ زخمی بر اثر حمله هواپیماهای اشغالگر به ۲ منزل در این اردوگاه خبر داد.

سه شهروند از جمله یک زن و یک کودک نیز در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در منطقه معن در جنوب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

در حالی که یک منبع پزشکی از بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح گفت: بر اثر بمباران اخیر که ۲ خانه در النصیرات را هدف قرار داد، پنج شهید از جمله یک زن و فرزندش وارد بیمارستان شدند.

نیروهای اشغالگر خانه متعلق به خانواده یاسین را در مجاورت مدرسه خالد بن الولید در اردوگاه شماره ۲ در النصیرات و خانه دیگری متعلق به خانواده صیدام را در کمپ شماره ۱ در النصیرات بمباران کردند.

سحرگاه روز جمعه بر اثر هدف قرار دادن منزلی متعلق به خانواده ابوشکیان در «بلوک C» اردوگاه النصیرات، هشت فلسطینی از جمله کودکان به شهادت رسیدند.

این در حالی است که صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در هفت اکتبر گذشته، ۹۰ درصد از ساکنان نوار غزه آواره شده‌اند.

به گزارش «الخلیج آنلاین»، یونیسف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس افزود اماکنی که ساکنان نوار غزه مجبور به رفتن به آن می‌شوند، فاقد نیازهای اولیه و امنیت است.

این مرکز در ادامه اشاره کرد که اغلب این آوارگان، کودکان هستند.

ساکنان غزه به خصوص با بسته شدن گذرگاه‌های غزه و تسلط رژیم صهیونیستی بر بخش فلسطینی گذرگاه مرزی رفح، با کمبود آب و غذا مواجه هستند.

این در حالی است که گردان‌های الاقصی اعلام کرد: مقر فرماندهی و کنترل دشمن صهیونیستی در محور «نتزاریم» را با ۲ موشک کالیبر ۱۰۷ و خمپاره‌های کالیبر سنگین بمباران کردیم.

همچنین گردان‌های ناصر صلاح الدین و گردان‌های القدس اعلام کردند: پایگاه نظامی «رعیم» در شرق استان مرکزی را با رگبار موشکی بمباران کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها